FORUM RUMAHTANGGA

Tempat membincangkan masalah dan tips alam rumahtangga
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  
Share | 
 

 Kenapa lepas kahwin pun masih lagi melancap ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
amirhamzah
Tetamu
Tetamu


Number of posts: 5
Registration date: 2007-03-05

PostSubject: Kenapa lepas kahwin pun masih lagi melancap ?   Mon Mar 12, 2007 12:54 pm

Adakah tidak puas seks dengan pasangan atau habit ?
Back to top Go down
View user profile
PartimeLover
Tetamu
Tetamu


Number of posts: 4
Age: 34
Localisation: Atas kerusi daaa...
Registration date: 2008-05-11

PostSubject: Re: Kenapa lepas kahwin pun masih lagi melancap ?   Sun May 11, 2008 6:24 pm

amirhamzah wrote:
Adakah tidak puas seks dengan pasangan atau habit ?

dah tu nak buat macam mana? bini period,dlm pantang
so aku melancap la nak kasi lepas air.Bil tunggak banyak.
Daripada main pempuan lain baik melancap.
Back to top Go down
View user profile
 

Kenapa lepas kahwin pun masih lagi melancap ?

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» Amoi Cun TETEK Besar MELANCAP Target=
» Gw Lagi Onani Ngocok Kontol Jpg
» 4 lagi premium porn pass ! Giveaway !
» nah aawek tagged lagi..tak tahu lah betul ke tipu..pepandai lah korang adjust..
» Batavia Air tidak Terbang Lagi

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FORUM RUMAHTANGGA :: ALAM DEWASA :: ONANI-